Saturday, May 9, 2009

Excited!

TiTLe :: Vacation!
DaTe :: 13rd May - 20th May 2009

VeNuE :: SABAH!!

WhO? :: F.R.I.E.N.D.S

: Shaz
: Jayjay

: Esther

: Amin

: Zain

: Anuar


wah! im so excited! cannot wait! ;) sbb aku x penah g cnun juak bh.. x dpt aku byg kan bla geng2 tok g bjalan d sabah klak..hehe.. mesti bergegar bumi sabah bila di landa kekecohan from us! huhu dh lmk mekorg book tket..dr bln2 mn x silap aku la..heee.. mula2 aku xmk g bah..aku x brani mk mntak prmision dr parents aku.. tp cdak tok paksa juak aku ekot..hehe..niat d ati nang mk ekot pn.. so,mlm ya..dgn lemah lmbut pnuh dgn kesopanan..aku tanyak mak aku..
'mi,dorg g sabah la cuti ni..smggu..msti best kn..dorg dh book tket..'
my mom said..' ape kene mengene dgn ko? ' ;)
aku..'erm..kalo along nk ikut bleh ke?' ;)
my mom said 'g la..tp jage dri tu baik2..'

pergh! ya la word d tggu2 aku..hahaha.. pa gik..trus aku pdh dgn cdak aku mk ekot juak..hehe..cdak excited juak trus book tket..haha! pasya,dh cnfrm 6org yg g.. tiap2 ari tpker jk psl mk g sabah.. ;) aku sbenarnya bkan pa.. mk release tnsion bh.. aku rs sem tok byk lak dugaan dtg nimpak palak aku tok.. erm.. so..x lmk gk aku nk melepaskan segala tension tok.. paling best sbb g ngn cdak bestfriends aku tok!!!

nntikan crita2 mekorg blt dr sbah klak k! hehe!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.